♥MaisarahAfiqah♥
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Maisarah Afiqah. Welcome to my diary. Gracias!


Gossip Princess Buddiess Boyfriend



HELLO ENTRY SAYANG





 Hye assalammualaikum wehuuuuuuuu lama noh tak update lagi, aku nak start follow entry by entry sebab tahun ni last aku meluangkan masa dengan buku before menunggu tawaran mana mana ipta dekat malaysia ni :D mana tauuuu boring so boleh laa share sikit about my life. nak mulakan cerita ni hampa tau dak actually tadi sangat tersentap my teacher cakap putus cinta, actually aku tak rasa pun aku tengah putus cinta sekarang, yaaaaa taktau laa nak describe perasaan apa yang aku ada sekarang. and aku pun malas nak delete gambar mr.right dalam blog ni, biarkan ja laaa sampai dia truly dapat gf baru.aku bukan tak sayang. gilaaa hang kenai dari zaman bodo kayu sampai besarrr gila cerdik pandai dah. tak sayang lagi ka??? and so aku tau semua problem punca aku jugak i'm to much layan kawan kawan, simple and easy word is SOSIAL, ya my FAULT then aku dah pujuk dah mintak maaf berbagai bagai cara tak heran jugak. yes orang kalau marah kita jangan cari dulu, biarkan dia sejuk, tapi dah lama sangat bro, dah tu mengapi api kan lagi masalah ni dengan cara yang sangat jerk "BALAS DENDAM" so saya manusia biasa awak! and of course ada perasaan ego kan. actually aku tau apa yang dia marah sangat, aku dah rasa biasa sangat masing masing buat tak tahu ni. now nak focus spm dulu lepas ni baru fikir bab tu. hmmmm and of course i'm still in love with you. it's okay if you can find someone who's better than me. it's like your hak kan..

                                   



hampa nak tau ka pasepa aku lompat macam tu???????? hampa tauuuu dak result trial aku it's like tak sangka boleh dapat boleh tahan laaa, dengan hasil usaha aku raya sakan sangat tuuuuuu. aku dapat 5 credit and my fav subject got A it's A weeeee my englishhh A yeayyyyyyyyyyyyyyyy okay stop. lompatt sampai bumbung haha tapii aku tak boleh lalai sangat! itu baru trial kan. insyaallah aku akan kumpul lebih banyak A dalam subjek lain. insyaallah. i will try my best november akan datang ni. aminnnnn. i hope my dream come true. wish my luck guys byeeeee